Skanna Antwerpen opende in de zomer van 2015 haar deuren met Selma Rana als zaakvoerder. De geschiedenis van Skanna begon echter al eerder. In 2005 is Skanna in Amsterdam gestart door Skander Rana, met de Beurs van Berlage als eerste opdrachtgever. Door kwaliteit als prioriteit te stellen en gastvrij personeel te leveren groeide de vestiging in Amsterdam snel. Nadat Skanna in Nederland is gegroeid tot zeven vestigingen was de stap naar België een logisch vervolg.
Skanna gelooft dat het uitstralen van gastvrijheid het belangrijkste is in de horeca. Dit is niet iets wat je kunt leren, maar iets wat je moet zijn. Daarom zeggen wij bij Skanna: Gastvrijheid is geen vaardigheid. Gastvrijheid is een houding.
Overal ter wereld wordt gastvrijheid anders beleefd. In Amerika gaat het in de horeca vaak om efficiëntie, terwijl in Azië de nadruk meer ligt op dienstbaarheid. Het Afghaanse principe ‘melmastya’ staat voor gastvrijheid en respect voor iedereen. Skanna wil het beste uit de verschillende culturen combineren.
Skanna Horecapersoneel brengt opdrachtgevers en medewerkers bij elkaar. Daarbij gaan wij altijd uit van de kracht van gastvrijheid en kwaliteit. Daarnaast bieden we de Skanezen doorgroeimogelijkheden, flexibele werkuren, trainingen en natuurlijk ook gezellige borrels en activiteiten.